Studio Expressen Kundeservice

Kontakt os

Vi svarer på dine spørgsmål om vores fotoshoots og produkter. Kundeservice er åben ved telefonen mandag til fredag kl. 08.30 – 09.30. Hvis telefonkøen er lang, så anbefaler vi at sende en mail. Vi svarer på hverdage, men i perioder med høj belastning kan svar tage op til 3 hverdage.

Kontaktformular







    Ofte stillede spørgsmål

    Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål om vores børnefotograferinger, og hvordan de foregår.

    Finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du kontakte kundeservice for at få mere hjælp.

    Tidsbestilling af et fotoevent sker via www.timecenter.se/studioexpress. På hjemmesiden er alle kommende fotoevent præsenteret: Børnefotoevent & Dyrefotoevent

    Billedkoden kommer til din mail og/eller via sms inden for ca. 2 uger efter foto. I december kommer koden oftest inden for en uge. Kontakt ellers kundeservice via mail.

    1/ Log ind på din brugerkonto 2/ Gå ind under ”MIN SIDE/MIN KONTO” – ”Mine oplysninger” 3/ Tryk på knappen ”Annuller bestilling af billedpakke” – Klart. Bemærk, at du når som helst kan logge ind og foretage din egen tilpassede bestilling, hvis det foreslåede billedpakke ikke tiltaler dig. Vi garanterer, at billederne ligger der i mindst et år.

    Så har du sandsynligvis mere end én bruger knyttet til samme fotografering. Log ind med den mailadresse, du fik mailen til, og gå ind under ”MIN SIDE/MIT KONTO” i ”Kommunikation” kan du krydse af, at du ikke ønsker flere meddelelser. Tænk også på, om du har automatisk videresendelse fra en mailadresse til en anden. Ellers kontakt kundecenter, så hjælper vi dig.

    Vores telefoncentral har desværre en begrænsning med maks. 30 minutters telefonkø, derefter kommer man ikke igennem. Mandager efter en weekend med mange fotograferinger er den mest intense telefondag, og også i december er trykket hårdt. Bedst er at maile, så har du svar inden for et par-tre dage, oftest før end det. Vi når at besvare langt flere mails på en dag end antal telefonopkald. Godt, hvis mailen indeholder så mange oplysninger som muligt.

    Billedarkene kan deles på midten, medmindre andet er angivet på prislisten, så betaler du halvdelen af, hvad et helt billedark koster.

    Absolut. Log ind på din brugerkonto og bestil det, du vil have. Vi gemmer billederne i mindst et år.

    Lidt afhængig af hvornår bestillingen er lavet, hvilken produkt der er bestilt, belastning i produktion, ferietider & helligdage mm. Canvasforstørrelser og andre manuelle specialprodukter tager længere tid end f.eks. almindelige billedark/pakker. I december er produktionstiden på standardbilleder ca. 2-3 arbejdsdage (hverdage) regnet fra din bestilling + postgang*. Specialprodukter som canvas og fotogaver (puslespil, krus osv.) ca. 5 arbejdsdage (hverdage) fra din bestilling + postgang*. Er bestillingen tænkt som julegave, bør bestillingen ske senest 18/12. Alle bestillinger foretaget frem til 20/12 sendes dog inden jul*, efter 21/12 har vi lukket helt til midten af januar. Øvrig tid på året ca. 1-2 uger + postgang (b-post). I juli og første halvdel af august sker ingen leverancer. *Bemærk, at vi ikke kan garantere postgangen, da det er uden for vores kontrol.

    Du kan IKKE returnere, hvis du har bestilt og/eller tilpasset en bestilling selv. Har du derimod fået et pakke hjem til gennemsyn, så har du fuld returret på det pakke. Instruktioner står i billedkuverten. Bemærk, at hvert billedpakke skal returneres separat, hvis du har fået hjem mere end et billedkuvert dvs.

    Nej, desværre. Billederne er knyttet til hver faktura, derfor er det vigtigt, at hvert produkt betales med tilhørende OCR-nummer.

    Bankgironummer 5346-0986. Husk at angive referensnummer/ocr-nummer ved betaling. IBAN: SE3480000842446944144317 Bank: Swedbank BIC/SWIFT: SWEDSESS

    Kontakt Mia på 0708-669208 eller Patrik Nilsson, 0722-101202.

    Så snart du har gennemført bestillingen, bliver de digitale filer downloadbare. Dette uanset om du bestiller enkelte filer eller fra et helt fotografering (et album). Du får en mail til din registrerede e-mail med instruktioner og direkte link. Tjek spam/uønsket post, hvis du ikke finder mailen. Du kan også downloade filerne fra din konto på shop.studioexpress.se. Lettest er at være logget ind på din konto via en computer (desktop): Gå til ”Min konto” og derefter ”Mine fotograferinger”. Vælg det aktuelle fotografering og tryk på knappen ”Download alle købte billeder som zip”. Via mobil eller surfplatta: Gå til ”Menu” og gå til ”Mine fotograferinger” og vælg det aktuelle fotografering. For de billeder, du har købt, kan du under hvert billede trykke ”Download”, så downloader du et billede ad gangen til din mobil/surfplatta. Du kan også under Menu vælge ”Desktopversion” og derefter downloade zip-fil med alle de bestilte billederne ifølge instruktionerne ovenfor angående computer/desktop. Filerna kan du printe selv, hos fotobutik eller online printingtjeneste, dog ej hos Ønskefoto. Fakturaen for dit køb kommer på posten til adressen, du har opgivet.