Kundeservice:
Tlf.: 7070 7010
Mail: info@studioexpressen.dk
Åbningstider:
Mandag 8.30-9.30
Tirsdag 8.30-9.30
Onsdag 8.30-9.30
Torsdag 8.30-9.30
Fredag 8.30-9.30
Lørdag, søndag og helligdage, lukket.
Postadresse:
Studio-Expressen
Rønhøjvej 12
8300 Odder
CVR: 34228663
Tidsbooking til et af vores arrangementer laves via www.timecenter.com/studioexpressendk
Booking til et dyrearrangement laves direkte i den aktuelle butik. Der kan være undtagelser, så følg med på vores hjemmeside under det respektive fotokoncept, der finder du en oversigt over aktuelle arrangementer i dit område. Du finder også alle aktuelle arrangementer på vores Facebook-side.
Koden bliver sendt til din mail og/eller via SMS ca. 10-14 dage efter fotograferingen. Tag kontakt med kundeservice hvis du mangler din kode, mail: info@studioexpressen.dk
Bemærk at du når som helst kan logge ind og lave en tilpasset bestilling, hvis den foreslåede billedpakke frister dig.
Vi garanterer at billederne vil være tilgængelige i mindst et år.
Billedarket kan deles på midten, hvis ikke andet er oplyst i prislisten, så betaler du halvdelen af hvad hele billedarket normalt koster.
Selvfølgelig – Log ind på din brugerkonto og bestil det du ønsker. Vi garanterer at billederne vil være tilgængelige i mindst et år.
Billeder der er bestilt i webshoppen, kan ikke retuneres.
Hvis du fået en billedpakke sendt til gennemsyn så har du fuld returret på den. Instruktioner er vedlagt i billedpakken.
Husk at hvis du modtager mere end en billedpakke, så SKAL de returneres separat, ellers bliver de ikke registreret rigtigt i vores retursystem.
Nej, Desværre. Hver billedpakke er koblet til den medfølgende faktura, derfor er det vigtigt at hvert produkt betales med betalings-id.
Kontonummer: +71 XXXXXXXXXXXXXXX +85222376
Glem ikke at benytte det rigtige betalings-id ved indbetaling.
Kontakt vores sælger på tlf.: 2763 6541 eller ds@studioexpressen.dk
Tidsbooking til et af vores arrangementer laves via www.timecenter.com/studioexpressendk
Booking til er dyrearrangement laves direkte i den aktuelle butik. Det kan være undtagelser, så følg med på vores hjemmeside under det respektive fotokonsept, der finder du en oversigt over aktuelle arrangementer i dit område. Du finder også alle aktuelle arrangementer på vores Facebook-side.
Koden bliver sendt til din mail og/eller via SMS ca. 10-14 dager efter fotograferingen. Tag kontakt med kundeservice hvis du mangler din kode, mail: info@studioexpressen.dk
1. Log ind på din brugerkonto.
2. Gå ind på ”MIN SIDE” – ”Mine opgaver”
3. Tryk på knappen ”Annuller” – færdig.
Bemærk at du når som helst kan logge ind og lave en tilpasset bestilling, hvis den foreslåede billedpakke frister dig.
Vi garanterer at billederne vil være tilgængelige i mindst et år.
Billedarket kan deles på midten, hvis ikke andet er oplyst i prislisten, så betaler du halvdelen af hvad hele billedarket normalt koster.
Selvfølgelig – Log ind på din brugerkonto og bestil det du ønsker. Vi garanterer at billederne vil være tilgængelige i mindst et år.
Billeder der er bestilt i webshoppen, kan ikke retuneres. Hvis du fået en billedpakke sendt til gennemsyn så har du fuld returret på den. Instruktioner er vedlagt i billedpakken. Husk at hvis du modtager mere end en billedpakke, så SKAL de returneres separat, ellers bliver de ikke registreret rigtigt i vores retursystem.
Nej, Desværre. Hver billedpakke er koblet til den medfølgende faktura, derfor er det vigtigt at hvert produkt betales med betalings-id.
Kontonummer: XXXX XXXXXXXX
Glem ikke at benytte det rigtige betalings-id ved indbetaling.
Kontakt vores sælger på tlf.: 2763 6541 eller ds@studioexpressen.dk